Ik heb geen bevestigingsmail gekregen

Heb je je aangemeld als GroenLinks-lid maar krijg je geen bevestigingsmail? Geen nood, we helpen je zoeken. De afzender is GroenLinks, de mail verstuurd vanuit ledenadmin@groenlinks.nl

Als je de mail niet ziet in je Inbox, kan je het beste even de andere mappen controleren. Als de e-mail is verplaatst door een spamfilter of e-mailregel, heb je die misschien ontvangen in de mappen Ongewenste reclame, Prullenmand, Verwijderde onderdelen of Archief.

Gevonden?

Vind je inderdaad onze mail in de map (ongewenste) reclame of je spamfilter? Markeer 'm dan meteen als 'Niet ongewenst' of 'Geen spam', dan komen de mails over je lidmaatschap voortaan direct in je Inbox (hoe je dat doet, verschilt per mailprogramma, net zoals de instellingen van reclame- en spamfilters).

Niet gevonden?

Kan je 'm echt niet vinden? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze ledenadministratie via 030 - 2399 900 (maandag - donderdag tijdens kantooruren).

Volg ons op social media